شرکت زرین ستاره مسما شرکت زرین ستاره مسما EN
خرید نهایی
  • نام محصول
  • تعداد
  • قیمت (ریال)

    پرسش های متداول

    ثبت سفارش:

    1-     آیا برای خرید از فروشگاه مسما، حتما باید در سایت عضو باشم؟

    بله. برای خرید از فروشگاه اینترنتی محصولات مسما ابتدا باید در سایت www.mosama.ir عضو شوید.

    2-     آیا میتوانم خریدم را به آدرس دیگری ارسال و هدیه کنم؟

    بله.در پایان مراحل خرید میتوانید هر آدرسی که تمایل دارید را وارد و محصول خریداری شده را ارسال نمایید.

    3-     آیا کلیه قیمتها و موجودی های سایت به روز است؟ آیا ممکن است سفارشی که وجه آن را پرداخت کرده ام، موجود نباشد یا قیمتش تغییر کرده باشد؟

    تمامی قیمت ها و محصولات در فروشگاه اینترنتی مسما توسط تیم پشتیبانی به روز می شود و تمامی محصولاتی که در سایت امکان خرید دارد، موجود می باشند

    4-     چه  هزینه اضافی بابت خرید اینترنتی به من تعلق میگیرد؟ (هزینه ارسال- بسته بندی - ...)

    با توجه به اینکه یکی از اهداف شرکت زرین ستاره مسما جلب رضایت مشتریان گرامی میباشد خرید از فروشگاه اینترنتی مسما شامل هزینه ارسال نمی باشد و تمامی سفارشات  رایگان در تمام کشور ارسال می گردد.

    5-     آیا خرید از فروشگاه محدودیتهایی دارد؟

    خیر.هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.امکان خرید از تمامی نقاط ایران امکان پذیر می باشد.

    6-      آیا فروشگاه داران و سوپرمارکتها میتوانند از فروشگاه اینترنتی خرید کنند؟

    بله. فروشندگان با دریافت کد فروشنده از طریق تماس با 05135413080 داخلی 100 میتوانند داخل سایت عضو شوند و با قیمت های فروشندگان از سایت خرید نمایند

    پرداخت وجه و دریافت سفارش:

    7-     برای پرداخت اینترنتی چه چیزی نیاز دارم؟ آیا پرداخت اینترنی امن است؟

    کارت های بانکی که رمز دوم آنها فعال باشد.پرداخت اینترنتی از طریق درگاه بانگ ملت صورت می گردد که کاملا امن می باشد.

    8-     از کجا مطمئن شوم سفارش من به فروشگاه رسیده و در حال پیگیری و انجام است؟ چطور آن را رهگیری کنم؟

    در پایان مراحل خرید کد رهگیری برای شما نمایش داده می شود آن کد را یادداشت نمایید و در صفحه اصلی قسمت فروشگاه سایت بخش پیگیری سفارش کد رهگیری را وارد و سفارش خود را پیگیری نمایید.ضمناً همکاران ما نیز حداکثر ظرف مدت 24 ساعت بعد از ثبت سفارش جهت ارسال محصول با شما تماس می گیرند.

    9-     آیا لازم است پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه با شرکت شما تماس بگیرم و هماهنگی بیشتری اتجام دهم؟

    خیر. همکاران ما حداکثر ظرف مدت 24 ساعت بعد از ثبت سفارش جهت ارسال محصول با شما تماس می گیرند.

    10- آیا در لحظه  سفارش و خرید اینترنتی  امکان دریافت فاکتور هست؟

    بله.در مرحله آخر سفارش قبل از تکمیل اطلاعات خرید می توانید فاکتور را دریافت نمایید

    رضایت مصرف کننده:

    11- چطور میتوانم نظرات خودم را درباره مصرف محصول به شرکت مسما منعکس کنم؟

    در انتهای صفحه هر محصول امکان ثبت نظرات و پیشنهادات وجود دارد و البته با تماس با شماره 05135413080 داخلی 3 امکان گذاشتن پیام صوتی نیز امکان پذیر می باشد.

     

     

    ما را در شبکه های اجتماعی همراهی کنید...